سبک زندگی سالم > بایدها و نبایدها > آنتی بیوتیک های طبیعی برای کودکان

آنتی بیوتیک های طبیعی برای کودکان

آنتی بیوتیک های طبیعی برای کودکان

آنتی بیوتیک های طبیعی برای کودکان

مصرف قرص های آنتی بیوتیک برای کودکان و بزرگسالان مضر است. این قرص ها ممکن است بسیاری از باکتری های مفید که  باعث می شوند بدن کودک به طور طبیعی با عفونت مبارزه کند را از بین ببرند و به سیستم ایمنی آن ها آسیب بزنند. اگر می خواهید به کودکتان کمک کنید که سالم رشد کند و از قدرت بدنی بالایی برخوردار باشد، نگاهی به پیشنهادهای زیر بیندازید و آنتی بیوتیک های شگفت انگیز و کاملا طبیعی برای کودکان را کشف کنید.   

1- عصاره برگ زیتون باکتری را می کشد و با بیماری مبارزه می کند:

برگ زیتون ترکیب بسیار مهمی به نام اولئوروپین دارد که یک فیتوکمیکال است. با مصرف برگ زیتون، این عنصر شکسته می شود و به النولیک اسید که یک ترکیب شیمیایی با خواص ضد باکتریایی بسیار قوی است، تبدیل می شود. این موضوع عصاره برگ زیتون را به یک آنتی بیوتیک طبیعی بسیار کارآمد تبدیل می کند که می تواند برای بزرگسالان و کودکان بسیار مفید باشد. اثرات دارویی برگ زیتون به طور گسترده ای برای کمک به التیام عفونت های باکتریایی مختلف و مبارزه با بیماری ها استفاده می شود. برگ زیتون می تواند انواع سرماخوردگی و آنفلوآنزا را درمان کند و سیستم ایمنی بدن را برای مبارزه بهبود و تقویت کند و بیماری ها را سرکوب کند. همچنین عصاره برگ زیتون به عنوان یک داروی قابض عمل می کند و در درمان انواع بریدگی، خراش، سوختگی و بثورات پوستی مفید هستند. این برگ یک عامل ضدباکتریایی موثر است که پوست زخمی و آسیب دیده را درمان می کند و بافت های پوستی سالم را بازسازی می کند. عصاره برگ درخت زیتون در شکل های مختلف وجود دارند که می تواند به صورت خوراکی یا موضعی مصرف شود و به صورت کپسول، عصاره مایع و چای در دسترس است. 

 

2- عسل و دارچین:

 ترکیب عسل و دارچین می تواند یک آنتی بیوتیک طبیعی قدرتمند را برای کودکان فراهم آورد، بدون عوارض جانبی. این ترکیب سیستم ایمنی را قوی می کند و مقاومت کودکان را به ویروس ها و عفونت ها افزایش می دهد، با انواع باکتری ها، میکروب آنفلوآنزا و سایر بیماری ها مبارزه می کند.

 

عسل: عسل خام پاستوریزه نشده-  یک آنتی بیوتیک طبیعی است که قرن ها برای کشتن باکتری و انگل ها و درمان مشکلات تنفسی، انواع سرفه، گلودرد و عفونت های پوستی استفاده می شده است. عسل حاوی یک آنزیم مهم زنبور به نام گلوکز اکسیداز است. هنگامی که با آب یا با مایعاتی که توسط سلول‌های بافت آسیب دیده (زخم)  منتشر می شود، ترکیب می شود، این آنزیم هیدروژن پراکسید را تشکیل می دهد؛ یک ضدعفونی کننده که به طور متداول در داروخانه ها فروخته می شود. به این دلیل عسل در بهبود زخم ها بسیار موثر است و انواع چای را قوی تر و موثرتر می کند. همیشه عسل خام استفاده کنید چراکه پاستوریزاسیون بسیاری از ترکیبات فعال و آنتی بیوتیک های طبیعی عسل را از بین می برد.

 

دارچین: دارچین خواص ضدباکتریایی قوی دارد و به عنوان یک آنتی بیوتیک و ضدعفونی کننده طبیعی برای بهبود عفونت ها و بیماری ها مختلف عمل می کند. روغن موجود در پوست درخت دارچین از ترکیباتی که پتانسیل اثر ضدمیکروبی و ضدقارچی دارند، غنی است. دارچین در درمان بسیاری از اختلالات سلامتی مانند اسهال،  انگل روده ای، سرماخوردگی، آنفلوآنزا، مشکلات تنفسی، عفونت های مخمری و التهاب های پوست مفید است؛ به ویژه در کاهش اختلالات دستگاه گوارش و عفونت های مثانه موثر است. دارچین توانایی افزایش فعالیت مغز را دارد و یکی از دوستداران مغز در نظر گرفته می شود.   

 

 Jessica. (2012, May 7th). 3 Natural Antibiotics for Kids. YouQueen. retrieved from  http://youqueen.com/life/3-natural-antibiotics-for-kids/

 

 

هشتگ :



اشتراک گذاری :