سبک زندگی سالم > آخرین اطلاعات گیاهان > درمان کولیک نوزاد با مصرف زنیان

درمان کولیک نوزاد با مصرف زنیان

درمان کولیک نوزاد با مصرف زنیان

درمان کولیک نوزاد با مصرف زنیان

کولیک وضعیتی است که در آن نوزاد بدون هیچ علت خاصی شروع به گریه می کند. دلایل بسیاری وجود دارد که می توان به آن ها به عنوان علت کولیک اشاره کرد. اما علت دقیق آن هنوز شناخته نشده است. یکی از دلایل شایع کولیک مشکلات گوارشی است.

استفاده از داروهای گیاهی می تواند برای درمان کولیک نوزاد مفید باشد. یکی از این داروها گیاه زنیان است. دانه های زنیان ضد نفخ و ضد اسپاسم هستند از زنیان به طور سنتی برای درمان بیماری های مختلفی از جمله نفخ، درد شکم و رفلاکس اسید معده استفاده می شود.

علائم کولیک در نوزاد بی قراری، گریه ی زیاد و کشیدن پاها به سمت شکم است. اگر نوزاد شما به کولیک مبتلا است می توانید از این داروی خانگی استفاده کنید. مصرف دمنوش زنیان به درمان درد کولیک و همچنین مسمومیت و سوء هاضمه کمک می کند.

تهیه ی دمنوش زنیان برای نوزاد

2 لیوان آب و 2 قاشق غذا خوری دانه زنیان را در ظرفی حرارت دهید تا به جوش آید. سپس از روی حرارت بردارید و پس از صاف کردن اجازه دهید در دمای اتاق خنک شود. هنگام درد چند قاشق از این دمنوش را به نوزاد بدهید. مصرف دمنوش زنیان در درمان سوء هاضمه و رفلاکس اسید معده بسیار موثر است. توصیه می شود قبل از مصرف این دمنوش توسط نوزاد با پزشک مشورت کنید.

 

http://www.thehealthsite.com

 

هشتگ :



اشتراک گذاری :