سبک زندگی سالم > بایدها و نبایدها > دمنوش های گیاهی، راهکاری مناسب در درمان خروپف

دمنوش های گیاهی، راهکاری مناسب در درمان خروپف

دمنوش های گیاهی، راهکاری مناسب در درمان خروپف

دمنوش های گیاهی، راهکاری مناسب در درمان خروپف

خروپف در بین افراد مختلف بسیار شایع است. صدای آزار دهنده ی آن می تواند خواب فرد را مختل کند. با افزایش سن، عضلات داخلی گلو در هنگام خواب شل می شود که این حالت منجر به لرزیدن و خُرخُر می شود. خروپف باعث ایجاد اختلال در خواب و گاهی مشکلات جدی در سلامت می شود.

راهکارهای مختلفی مانند استفاده از بالش ضد خروپف و نوار بینی تا حدی خروپف را کاهش می دهند، اما با مصرف این دمنوش های گیاهان، به راحتی می توانید خروپف را کنترل کنید.

بابونه

بابونه ضد التهاب است که می تواند به کاهش خروپف کمک کند. بابونه شل کننده ی طبیعی عضلات است که به آرام کردن اعصاب و عضلات کمک می کند. پس با نوشیدن یک فنجان دمنوش بابونه حدود 30 تا 45 دقیقه قبل از خواب خروپف را کاهش دهید.

نعناع فلفلی

نعناع فلفلی ضد التهاب است و تورم را در مخاط بینی و گلو کاهش می دهد. کاهش تورم، تنفس را آسان تر می کند. نعناع فلفلی خروپفِ ناشی از خشکی هوا و آلرژی را به خوبی درمان می کند. نوشیدن یک فنجان دمنوش نعناع فلفلی یک ساعت قبل از خواب به کاهش خروپف کمک می کند.

هل

هل خلط آور و ضد احتقان طبیعی است که مسیر بینی را برای تنفسی راحت تر باز می کند. تنفس راحت تر و طبیعی تر، امکان خروپف کردن را کاهش می دهد. برای درمان خروپف، هر شب نصف قاشق چایخوری هل را در یک لیوان آب گرم دم کنید و 30 دقیقه قبل از خواب بنوشید. نوشیدن این دمنوش به مدت چند روز، منجر به کاهش خروپف می شود.

گزنه

گزنه حاوی آنتی هیستامین و ترکیبات ضد التهابی است. این ترکیبات تنفس را در خواب راحتتر می کنند. چای گزنه را هر شب 30 دقیقه قبل از خواب بنوشید.

 

http://naturalon.com/want-to-stop-snoring-heres-what-really-works

 

هشتگ :



اشتراک گذاری :