سبک زندگی سالم > بایدها و نبایدها > روش نوشیدن چای سبز برای کاهش وزن

روش نوشیدن چای سبز برای کاهش وزن

روش نوشیدن چای سبز برای کاهش وزن

روش نوشیدن چای سبز برای کاهش وزن

برای بهره‌مندی از چای سبز به منظور کاهش وزن، لازم است بدانید که چگونه باید آن را مصرف کنید. مرکز پزشکی دانشگاه مریلند نوشیدن 2 تا 3 فنجان در روز، به طوریکه هر فنجان حاوی حدود 200 میلی گرم انواع کاتچین باشد را توصیه می‌کند. اگرچه، نوشیدن مکمل‌های چای سبز به این منظور مؤثرتر است. بیشتر مطالعات درباره چگونگی اثر چای سبز و به طور دقیق عصاره آن بر کاهش وزن تحقیق می‌کنند.
چگونه دم کردن چای سبز می‌تواند تمام ویژگی‌های آن را تغییر دهید. مراقب باشید که آب را بیش از اندازه داغ نکنید چرا که آب جوش به کاتچین‌ها آسیب خواهد زد. برای بهترین نتایج، ابتدا آب را بجوشانید سپس 10 دقیقه بعد آن را بر روی برگ‌های چای بریزید. پس از آن به مدت 1 دقیقه آن را دم بگذارید، برگ‌های چای را از آن جدا کنید و چایتان را میل کنید. بسته به ذائقه شما، این مدت زمان دمگذاری می‌تواند طولانی‌تر یا کوتاه‌تر باشد. برخی از چای‌های سبز نسبت به برخی دیگر برای کاهش وزن بهتر هستند. مثلا حل کردن برگ‌های چای سبز Matcha نسبت به استفاده از دمنوش آن مغذی‌تر است.
شما می توانید چای سبز را جایگزین یک نوشیدنی پرکالری در رژیم‌غذاییتان کنید. چای سبز جایگزینی بسیار مناسب برای نوشیدنی‌های حاوی قند و انواع قهوه شیرین شده است و تنها چند هفته لازم است تا ذائقه‌تان به شیرینی طبیعی نامحسوسی که در جوانه های آن است عادت کند. با این روش شما تفاوتی در روال کاهش وزنتان ایجاد می‌کنید؛ چرا که کالری کمتری در روز مصرف می کنید ودر عین حال سطح انرژی بدنتان بالاتر می‌رود و حتی سوخت و ساز بدنتان را برای سوزندان کالری‌هایی که استفاده کرده‌اید، افزایش می‌دهید.

 


Best Ways to Use Green Tea for Weight Loss. Tea mi. Retrieved from https://www.teamiblends.com/best_ways_to_use_green_tea_for_weight_loss

هشتگ :



اشتراک گذاری :