سبک زندگی سالم > بایدها و نبایدها > معرفی یک چای التیام‌دهندهِ قدرتمند برای تیروئید

معرفی یک چای التیام‌دهندهِ قدرتمند برای تیروئید

معرفی یک چای التیام‌دهندهِ قدرتمند برای تیروئید

معرفی یک چای التیام‌دهندهِ قدرتمند برای تیروئید

این چای التیام‌دهنده برگرفته از کتاب Anthony William، به همان اندازه که بر روح شما  اثر می‌گذارد بر تیروئید و سایر قسمت های بدنتان هم اثرگذار است. همانطور که یک جرعه از این چای شفابخش را می‌نوشید، لحظه‌ای مکث کنید و به ذهنتان آرامش دهید. Anthony William قدرت شفادهندگی بسیاری از مواد غذایی را که علم هنوز در مورد آن نمی‌داند را آشکار می‌کند.

در ادامه به مواد تشکیل‌دهنده قدرتمندی که برای تهیه این چای به آنها نیاز خواهید داشت و علت اثربخشی هرکدام از این ترکیبات پرداخته شده است:

آویشن: ترکیب ضدویروس باورنکردنی که برای پاکسازی تمامی بیماری‌های تیروئید، از ترکیبات جدایی‌ناپذیر این چای است. ترکیبات مغذی آن به داخل تیروئید نفوذ کرده، در آنجا ویروس اپشتین بار (EB، Epstein-Barr virus) را نابود می‌کند و اجازه می‌دهد تیروئید مجدد کنترل خود را بدست آورد، درحالیکه این ماده غذایی ارزشمند همچنین بار ویروس را درسرتاسر بدن کاهش می‌دهد و به تسکین بسیاری از علائم کمک می‌کند. آویشن را تازه مصرف کنید.    

دانه‌های رازیانه: دانه‌های رازیانه حاوی ترکیبی شبیه به آسپرین با قدرت کمتر است که به عنوان یک ضد التهاب برای تیروئید که توسط ویروس EB به‌وجود آمده، عمل می‎کند. این اثر آرامبخشی بر تیروئید به بهبود تولید هورمون تیروئید کمک می‌کند.   

بادرنجبویه (ملیسا): این گیاه مطبوع با طعم ملایم نیرومحرکه‌ای برعلیه ویروس EB و کوفاکتور این ویروس یعنی استرپتوکوک است. بادرنجبویه سلول‌های ویروسی و باکتریایی را در تیروئید، کبد و طحال توسط آلکالوییدها و سایر فیتوکمیکال‌های کلیدی‌اش نابود و دفع می‌کند، همچنین به تقویت لنفوسیت‌ها کمک می‌کند و درنتیجه سیستم ایمنی می‌تواند دربرابر ویروس‌ها مبارزه کند.   

عسل خام (پاستوریزه نشده): گلوکز و سایر مواد مغذی در عسل خام وارد تیروئید شده و مواد مغذی را به غده تیروئید می‌رساند. علم پزشکی هنوز از رابطه سیمبیوتیک (همزیستی) بین عسل و تیروئید آگاهی ندارد. عسل حاوی زینک است که به مبارزه بر علیه ویروس EB کمک می‌کند.  

دستور تهیه دمنوش التیام‌دهنده تیروئید:

مواد تشکیل‌دهنده:

  • 2 فنجان آب
  • 1 قاشق چایخوری آویشن (ترجیحا آویشن تازه اما در صورت عدم دسترسی می‌توانید از آویشن خشک شده استفاده کنید)
  • 1 قاشق چایخوری دانه رازیانه
  • 1 قاشق چایخوری بادرنجبویه
  • 2 قاشق چایخوری عسل خام (به دلخواه)

در یک ظرف کوچک 2 فنجان آب را بجوشانید. آویشن، دانه رازیانه و بادرنجبویه را به آن اضافه کنید از روی حرارت بردارید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه یا بیشتر خیس بخورد. این چای را صاف کنید و در یک فنجان بریزید. در صورت تمایل عسل به آن اضافه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید!

A Powerful Healing Tea for The Thyroid. Retrieved from https://www.energytherapy.biz/2017/12/29/thyroid-healing-tea/

هشتگ :



اشتراک گذاری :