سلامت در رسانه ها > نوشیدنی چربی سوزی که با دیابت مبارزه میکند

نوشیدنی چربی سوزی که با دیابت مبارزه میکند

نوشیدنی چربی سوزی که با دیابت مبارزه میکند

نوشیدنی چربی سوزی که با دیابت مبارزه میکند

بیماری‌ها، گاهی اوقات درمان آنها آسان هستند، گاهی اوقات هم خیلی کار ساده ای نیست. گفته میشود، داشتن چندین مشکل سلامتی در یک زمان، می تواند یک چالش کامل محسوب شود. اما بروز این مسئله امکان پذیر است.

نوشیدنی سم زدای زیر می تواند بدن را پاکسازی کند و سموم را از بین ببرد. این نوشیدنی به طور طبیعی با سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن، سوختن چربی اضافی، کاهش فشار خون و مهمتر از همه، مبارزه با دیابت به شما کمک می کند. اگر فکر می کنید که درست است، آن را امتحان کنید و نتایج مثبتی را تجربه کنید.

این نوشیدنی که در دو دقیقه آماده میشود به شما کمک می کند که چربی ها را بشویید و با دیابت مبارزه کنید.

نوشیدنی چربی سوزی

دستور العمل تهیه نوشیدنی سم زدای شگفت انگیز:

مواد لازم:

    دارچین ۱ قاشق چای خوری

    سرکه سیب ۲ قاشق غذا خوری

    آب لیمو تازه ۲ قاشق غذا خوری

    عسل خام ۱ قاشق غذا خوری

    یک لیوان آب

روش آماده سازی و مصرف:

به سادگی تمام مواد تشکیل دهنده را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. قبل از صبحانه و به صورت ناشتا آن را میل کنید. از آنجا که تهیه این نوشیدنی تقریبا ۲ دقیقه طول می کشد، نوشیدنی را از قبل تهیه نکنید. در عوض، برای دریافت بهترین نتیجه، هر روز پس از بیدار شدن از خواب آن را تهیه کنید. این کار را حداقل ۳ ماه یا بیشتر ادامه دهید.

اکنون میخواهیم بگوییم چه چیزهایی در این نوشیدنی وجود دارد پس در ادامه با این مقاله همراه باشید.

دارچین

همان طور که در تحقیق منتشر شده در مجله “انجمن نشریات تغذیه” آمده است، دارچین یک ادویه عالی است که برای حفظ سطح گلوکز و بهبود حساسیت به انسولین در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ شناخته شده است. مشخص شد که پس از مصرف مکمل کروم (ترکیب موجود در دارچین)؛ گلوکز، انسولین، کلسترول و سطح HbA1c در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ بهبود یافته است.

سرکه سیب

سرکه سیب در صورت مصرف روزانه میتواند فشار خون را کاهش دهد، چرا که حاوی اسید استیک است- ترکیب شناخته شده برای کاهش فشار خون یا پرفشاری خون. اثرات ضد پرفشاری خون اسید استیک و سرکه در مطالعه منتشر شده در مجله Bioscience، Biotechnology and Biochemistry بیان شده است که در آن موش هایی که به طور طبیعی افزایش فشارخون داشتند، کاهش چشمگیری در فشار خون و فعالیت عصبی در هنگام مصرف اسید استیک یا سرکه نشان دادند.

آب لیمو

آب لیمو منبع خوبی از فلاونوئیدها است که به خاطر خواص آنتی اکسیدانی شناخته شده اند. ویتامین C آنتی اکسیدانی است که در لیمو به وفور یافت میشود. از آنجایی که آب لیمو حاوی آنتی اکسیدان است، به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند، بنابراین سیستم ایمنی بدن ما تقویت می شود. خواص آنتی اکسیدانی لیمو در مطالعه ای که نشان داد فلاونوئیدهای لیمو باعث کاهش استرس اکسیداتیو در موش های دیابتیک می شوند، تایید شد.

عسل

عسل به دلیل وجود انواع مواد مغذی از آنزیم ها، مواد معدنی و ویتامین ها گرفته تا پلی فنول ها، فواید متعددی را برای بدن ما به ارمغان می آورد. به طور خلاصه، عسل حاوی مولفه های بسیاری است که برای سلامتی مفید هستند.

 

 

http://behdasht.news

 

هشتگ :



اشتراک گذاری :