سبک زندگی سالم > بایدها و نبایدها > چای زیرفون و فشار خون بالا

چای زیرفون و فشار خون بالا

چای زیرفون و فشار خون بالا

چای زیرفون و فشار خون بالا

چای زیرفون یک چای معطر است که درکنار طعم خوبش، فواید زیادی برای کسانی که آن را می‌نوشند به ارمغان می‌آورد. همچنین چای زیرفون در کاهش فشار خون بالا موثر است. این چای می‌تواند فواید زیادی داشته باشد و توسط افرادی که با این مشکل خاص مبارزه می‌کنند، مصرف شود. در صورت ابتلا به فشار خون بالا تشخیص دقیق علت آن کار بسیار دشواری است. برخی از چیزهایی که می‌توانند عاملی بر فشار خون بالا باشند شامل سن، ژنتیک و جنسیت است. افرادی که مسن‌تر هستند بیشتر مستعد فشار خون بالا هستند. همچنین این بیماری در مردان نسبت به زنان متداول‌تر است. دلایل دیگری که به فشار خون بالا مرتبط بوده‌اند چاقی، افزایش مصرف نمک، مصرف الکل، رژیم غذایی نامناسب، کمبود ورزش و دارو است.

- خطر فشار خون بالا

یکی از بزرگترین مشکلات در مورد فشار خون بالا این است که بسیاری از افراد حتی نمی‌دانند که آن‌ها فشار خون بالا دارند. ممکن است علائم کمی مانند سرگیجه، سردرد یا حالت تهوع وجود داشته باشد اما این علائم همیشه برای هشدار دادن به ما کافی نیستند. به همراه فشار خون بالا، اختلالات ناخواسته‌ای مانند حملات قلبی، بیماری قلبی، سکته مغزی، نارسایی کلیه و قلب، بیماری های عروقی و آنوریسم‌ها (تضیف دیواره سرخرگ‌ها و بزرگ شدن غیرطبیعی دیواره سرخرگ) وجود دارند. افرادی که از فشار خون بالا رنج می‌‍‌‌‌برند باید سریعا به دکتر مراجعه کنند تا به دلیل و شدت موضوع پی‌برده شود.

- روش های کاهش فشار خون بالا

روش‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند آرامش بخش باشند و شانس افزایش فشار خون را کم کنند. رژیم غذایی خوب و ورزش روزمره می‌توانند به خوبی کمک کنند و سطح فشار خون شما را ثابت نگه دارند. همچنین درمان‌های گیاهی خوب بسیاری وجود دارند که می‌توانند فشار خون را پایین بیاورند، مثل چای زیرفون. چراکه چای زیرفون خواص تسکین‌دهنده و فواید سلامت زیادی دارد که می‌تواند در کاهش خطرهای بیماری‌های بسیاری مفید باشد و همچنین شما را سالم نگه دارد. با این حال اگر شما به دنبال مصرف چای زیرفون هستید تا فشار خون را کاهش دهد، و در صورت مصرف هرگونه دارو بهتر است با پزشک مشورت کنید.
 

 

- Linden Tea & High Blood Pressure. LEARN MORE ABOUT Linden Tea. Retrieved from http://www.lindentea.net/High-Blood-Pressure/

 

- Sullivan, D. (2017, September 14). Aneurysm . Healthline. Retrieved from https://www.healthline.com/health/aneurysm

 

 

هشتگ :



اشتراک گذاری :