سلامت در رسانه ها > چربی سوزی فوق العاده با طب سنتی

چربی سوزی فوق العاده با طب سنتی

چربی سوزی فوق العاده با طب سنتی

چربی سوزی فوق العاده با طب سنتی

طب سنتی برای چربی سوزی پیشنهادات ویژه ای دارد. اگر می خواهید چربی بسوزانید اما ضرری متوجه شما نباشد این مطلب را بخوانید.

چربی سوزی تند و تیز

- فلفل قرمز؛ «کپساسین» ماده موجود در فلفل قرمز است که باعث ایجاد حرارت می شود و با کاهش میزان چربی خون، با چاقی مفرط مقابله می کند. حرارت ایجاد شده از طریق کپساسین، چربی را می‌سوزاند و باعث افزایش سوخت و ساز بدن (افزایش ۵ درصدی) و چربی سوزی (افزایش ۱۶ درصدی) می شود. «پپرین» فلفل سیاه همانند کپساسین موجود در فلفل قرمز، باعث ایجاد حرارت می شود. این حرارت از ایجاد سلول های جدید چربی جلوگیری می کند. محققان معتقدند استفاده از ترکیب فلفل سیاه با ادویه حاوی کپساسین به اندازه پیاده روی ۲۰ دقیقه ای، چربی می سوزاند. طبق تحقیقات صورت گرفته مصرف تنها یک قاشق غذاخوری فلفل تند می‌تواند کارکرد متابولیسم بدن را 23 درصد افزایش دهد. بعلاوه خوردن فلفل باعث احساس تشنگی می‌شود و نوشیدن آب با کاهش اشتها و دفع سموم بدن مساوی است.

چربی سوزی سریع

- زیره: نتایج بررسی ها نشان می دهد مصرف روزی یک قاشق چای خوری زیره با ماست به مدت ۳ ماه، باعث کاهش بیش از یک و نیم کیلوگرم وزن می شود. عرق زیره در کاهش وزن و لاغری مفید و چربی سوز می باشد. به علاوه عرق زیره باعث رفع اشتهای کاذب و باعث از بین بردن چربی های زیر پوستی می شود. زیره بادشکن و ضد نفخ است. رطوبت را برطرف می‌کند و تقویت‌کننده معده و کبد است. اشتها را تحریک می‌کند و باعث لاغری می‌شود. با تاثیر بر روی عصب معده جلوی سکسکه را می‌گیرد. ورم طحال را از بین می‌برد و اسهال را معالجه می‌کند. از طرفی درمان یبوست نیز هست. شیردهی را افزایش می‌دهد و چون دارای هورمون‌های جنسی است، میل جنسی را افزایش می‌دهد. روی میزان خونریزی و قطع خونریزی دوران قاعدگی تاثیر می‌گذارد. عرق را زیاد می‌کند و بوی بد آن را برطرف می‌کند و خاصیت ضدعفونی کننده و میکروب‌کشی دارد.

مقدارمصرف عرق زیره در بزرگسالان: روزی سه بار نصف استکان عرق زیره درکمی آب حل و قبل از غذامصرف کنید.

مقدارمصرف عرق زیره در کودکان: روزی سه بار سه قاشق غذاخوری عرق زیره درکمی آب حل و قبل از غذا مصرف کنید.

توصیه های چربی سوزی

- استفاده از سرکه در برنامه غذایی بلکه به عنوان یک وعده غذایی که چربی های مضر را آب، قلب را تقویت و عقل را زیاد میکند؛ کرم های بدن رو میکشد و لثه رو تقویت میکند و!!! البته سرکه منظور سرکه اسلامی یا همون سرکه خمری انگور است. بهترین زمان خوردن سرکه بعد از غذا می‌باشد.

- استفاده از ماهی تازه. یعنی تازه تازه که همون روز از آب گرفته باشند. مصرف ماهی برای بیماری های سرد همچون روماتیسم، ام اس، پارکینسون،انواع فلج  و ممنوع است و دیگران هم باید با ۷ عدد خرما مصرف کنند.

- استفاده از دم کرده برگ سنا و گل محمدی هفته ای یک بار که باعث بر طرف شدن چربی ها خصوصا چربی های شکم میشود. البته فواید زیادی هم دارد به طوری که درمان همه دردها معرفی شده. در روایات آمده که اگر چیزی مرگ را دفع کند همانا سنا است!!! البته سنا یه مقداری شکم را روان میکند و مسهل قوی است.

- استفاده از داروی مسخن طب اسلامی یا ترکیب گردو و زنیان که کلیه ها را فعال کرده و به دفع بهتر رطوبات اضافه بدن و لاغری کمک شایانی می کند. میزان استفاده روزی سه قاشق مرباخوری. افراد دارای خشکی مزاج ، حرارت کبد ودر استفاده احتیاط کنند که مصرف زیاد نداشته باشند.

ملکه لاغری

- دارچین: دارچین را ملکه ادویه‌ های لاغری می‌ دانند. دارچین ضداشتها است و می‌ تواند میل شدید به مواد قندی و شیرین را کنترل کند خوشبختانه دارچین همچنین به تنظیم قند خون نیز کمک می‌کند. حتما می‌دانید که بالا بودن قند خون باعث انباشتگی قند به صورت چربی می‌ شود. نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ترکیب دارچین با عسل باعث تنظیم سوخت و ساز بدن شده و به تناسب اندام کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم یک نوک انگشت دارچین به میوه‌ها اضافه کرده و به عنوان دسر یا میان‌وعده میل کنید. می‌توانید به چایتان نیز دارچین اضافه کنید. چند قطره روغن گیاهی دارچین را روی یک دستمال تمیز بچکانید و روزانه چندین مرتبه استشمام کنید.

 

https://www.alodoctor.com

 

هشتگ :



اشتراک گذاری :