سلامت در رسانه ها > کاهش بوی تعریق بدن با مصرف چای سبز

کاهش بوی تعریق بدن با مصرف چای سبز

کاهش بوی تعریق بدن با مصرف چای سبز

کاهش بوی تعریق بدن با مصرف چای سبز

یک محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: کسانی که به علت وجود قارچ‌هایی در بدن بوی تعریق بدن دارند از چای سبز استفاده کنند.

محمد امین‌افرا در گفت‌ و گو با ایسنا، با اشاره به فواید چای سبز، اظهار کرد: چای سبز علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن برای پاکسازی چشم نیز مناسب است.

افرا خاطرنشان کرد: چای سبز در کنار خواصش دارای مضراتی نیز است و بهتر است افرادی که مستعد کم‌خونی هستند و معده نفاخ و ضعیفی دارند از دمنوش‌های طبیعی دیگر استفاده کنند.

این محقق طب اسلامی با اشاره به اینکه چای عامل کم‌خونی در میان زنان و مردان است، تصریح کرد: چای سیاه و سبز از جذب آهن در بدن جلوگیری می‌کند و سبب کم‌خونی مصرف‌کنندگان می‌شود.

وی چای سفید را در میان انواع چای بهترین نوع چای دانست و گفت: چای سفید حاوی املاح معدنی و فلوراید بالا برای دندان‌ها است.

افرا در خصوص تأثیر چای سبز در لاغری، اظهار کرد: استفاده از یک ماده برای لاغر شدن قطعا کمک‌کننده نخواهد بود و برای لاغر شدن علاوه بر برنامه‌غذایی مناسب باید تحرک لازم و همچنین رفتارهای غذایی درستی وجود داشته باشد و صرفاً با مصرف چای سبز نمی‌توان وزن را کاهش داد.

وی وجود برخی باکتری‌ها در بدن را مفید و مناسب برای هضم و دفع غذا دانست و گفت: به علت آنتی‌اکسیدان بالای چای سبز، این باکتری‌های مفید از بین می‌رود.

این محقق طب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است دمنوش‌هایی مانند پونه را جایگزین چای کرد زیرا باعث دفع تکرر ادرار، تقویت معده و دستگاه گوارش می‌شود.

http://www.isna.ir

هشتگ :



اشتراک گذاری :