سبک زندگی سالم > آخرین اطلاعات گیاهان > 5 فایده ی اضافه کردن عسل به چای سبز

5 فایده ی اضافه کردن عسل به چای سبز

5 فایده ی اضافه کردن عسل به چای سبز

5 فایده ی اضافه کردن عسل به چای سبز

چای سبز نوشیدنی محبوبی در سراسر جهان است. افزودن عسل به چای سبز علاوه بر خوش طعم کردن آن به مزایای سلامتی این چای می افزاید.

1-بهبود عملکرد مغز

یکی از فواید مهم ترکیب چای سبز و عسل افزایش عملکرد مغز است. این نوشیدنی نه تنها به جوان ماندن پوست کمک می کند بلکه برای افزایش هوش هم بسیار مفید است. اضافه کردن عسل به چای علاوه بر خوش طعم کردن آن برای سلامتی هم مفید است.

2-سوزاندن چربی

مصرف چای سبز بهترین روش برای کاهش وزن است. چای سبز، متابولیسم را افزایش می دهد در حالی که عسل از  میزان کالری می کاهد در نتیجه با مصرف چای سبز و عسل، اکسیداسیون چربی ها 17 درصد افزایش می یابد.

3-کاهش خطر ابتلا به سرطان

در ترکیب چای سبز و عسل مقدار آنتی اکسیدان ها بسیار بالا است که  مصرف این ترکیب، خطر ابتلا به انواع سرطان ها را کاهش می دهد.

4-مفید برای سلامت دندان

برخی افراد به دلیل بروز مشکلات دندانی از نوشیدن چای سبز پرهیز می کنند. ترکیب چای سبز و عسل، کاتچین (ترکیبی مفید برای سلامتی دندان ها) را فعال می کند. کاتچین چای سبز در ترکیب با عسل باکتری های دهانی را از بین برده و خطر پوسیدگی دندان ها را کاهش می دهد.

5-مفید برای سلامت استخوان ها

افراد زیادی از ابتلا به بیماری پوکی استخوان نگرانند. این بیماری به خصوص در زنان بسیار رایج است. مصرف چای سبز همراه با عسل،  استخوان ها را تقویت کرده و از خطر شکستگی می کاهد. با مصرف منظم چای سبز به همراه عسل، سلامت استخوان هایتان را افزایش دهید. 

http://www.thealthbenefitsof.com/5-health-benefits-of-green-tea-with-honey/

هشتگ :



اشتراک گذاری :