اخبار نیوشا > تازه های محصولات نیوشا > دمنوش میوه های استوایی، هم اکنون در فروشگاه

دمنوش میوه های استوایی، هم اکنون در فروشگاه

دمنوش میوه های استوایی، هم اکنون در فروشگاه

دمنوش میوه های استوایی، هم اکنون در فروشگاه

دمنوش میوه های استوایی ترکیبی از میوه های آناناس، نارگیل، انبه و آووکادو است. این محصول جدید از امروز در سبد فروشگاه محصولات نیوشا قابل دسترس شما عزیزان است. در زیر خواص هر میوه ذکر شده:

آناناس:

آناناس یک میوه گرمسیری، بدون هسته، گوشتیِ بزرگ از خانواده  Bromeliaceae است. این میوه بومی جنوب آمریکا و منبعی غنی از ویتامین ها است. 

انبه:

 انبه سفید یک میوه گوشتی بزرگ از خانواده Anacardiaceae  است که میوه ای فیبری و آبدار با بوی قویِ سقز (تربانتین) است. این میوه بومی جنوب شرق آسیا است.

نارگیل:

نارگیل یک میوه تک هسته‌ای فیبری از خانواده نخلیان است. منشا آن جنوب شرق آسیا و جزایر بین اقیانوس های هند و آرام است. اساسا نارگیل در مناطق گرمسیری بهتر پرورش می یابد. میوه‌ی سفیدِ ترد آن منبعی از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. 

آووکادو:

 آووکادو یک میوه ی گوشتی، کروی تا گلابی شکل از خانواده لائوراسه است که شیرین مزه نیست اما مزه چربی و طعم خاصی دارد. رنگ پالپ آن از کرمی تا زرد مایل به سبز متغییر است. منشا آن از مکزیک و آمریکای مرکزی است. به طور کلی این گیاه قابل سازگار در مناطق گرمسیری است. این میوه منبعی غنی از ترکیبات مغذی است. 

 

هشتگ :



اشتراک گذاری :