سوالات متداول

در صفحه ی «محصولات»، لیست کامل مواد تشکیل دهنده ی هر دمنوش و چای و خواص آنها نمایش داده شده است.همچنین اطلاعات کامل مربوط به گیاهانی که در هر محصول وجود دارند در صفحه ی شناسنامه گیاهان قابل دریافت است. 

در صفحه ی اصلی سایت نیوشانیک(سمت چپ) گزینه ی «دریافت لیست قیمت» را انتخاب کنید.

 با انتخاب علامت اکسل (بالای لیست قیمت- سمت راست)، می توانید لیست را در یک فایل اکسل در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

در صفحه ی اصلی سایت نیوشانیک (سمت چپ) گزینه ی «دریافت کاتالوگ محصولات» را انتخاب نمایید

خیر. محصولات نیوشا فقط از طریق نمایندگان به فروش می رسند.

محصولات نیوشا فقط از طریق نمایندگان به فروش می رسند. ضمن آنکه خرید از نماینده ی فروش ما به نفع شماست زیرا حجم سفارش های کم، شامل تخفیف و ارسال رایگان نیستند. بنابراین:

1-در صورتی که پیشتر از محصولات شرکت استفاده کرده اید، بهترین راه این است که محصول موردنظر خود را از همان نماینده ای تهیه کنید که پیشتر از او خرید کرده اید.

2- در صورتی که شماره تماس نماینده ی فروش نیوشانیک(معرف محصولات) را ندارید ولی نام او را به خاطر دارید، نام نماینده ی فروش را به واحد خدمات و پشتیبانی اعلام کرده و منتظر تماس همان نماینده باشید.همچنین می توانید فرم تماس با ما را تکمیل و ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

3- اگر نام معرف محصولات را به خاطر ندارید، نام و نام خانوادگی خود، شهر محل سکونت(منطقه ی سکونت خود در تهران)، شماره تماس و نام محصول مورد نظر را از طریق واحد خدمات و پشتیبانی  یا فرم تماس با ما اعلام نمایید. همکاران ما ظرف 24 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت و نماینده نزدیک به محل موردنظر را به شما معرفی خواهند کرد.

«  کلیه ی محصولات ما در تمام شهرها به قیمت مصرف کننده یعنی همان قیمت درج شده روی کالا به فروش می رسد و نماینده های فروش حق فروختن این کالاها با قیمت های بیشتر را ندارند.

««  نیوشانیک دارای سیستم حمل و نقل سراسری(ندکس) است. پس شما در هر کجای ایران می توانید محصولات ما را دریافت کنید.

«««  امکان تسویه حساب، هنگام تحویل سفارش جلوی در منزل هم وجود دارد.

درباره محصولات نیوشا ابتدا با معرف خود صحبت کنید. در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر، می توانید با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید. .همچنین می توانید فرم تماس با ما را تکمیل و ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود

بله. درخواست خود را با نماینده ی فروش نیوشانیک در میان بگذارید.

نماینده ی فروش، پس از ثبت فاکتور در نیوشانیک، فاکتور را در سیستم ندکس ثبت می کند. در این صورت، امکان پرداخت در منزل برای شما وجود خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ندکس 88078860 (021) تماس بگیرید.

تمام محصولات شرکت، دارای گواهی بهداشت هستند و اطلاعات مربوط به آن روی تمام محصولات درج شده است.

مطالعات علمی نشان داده اند که مصرف بیش از اندازه ی نوشیدنی های گیاهی (مثل هر ماده ی دیگر) نه فقط نتیجه ی مثبتی به دست نمی دهد بلکه سبب بروز آثار منفی در بدن می شود. محققان، مصرف روزانه ی 3 تا 5 فنجان نوشیدنی های گیاهی را توصیه می کنند.

از آنجایی که چای می تواند جذب آهن در بدن را کاهش دهد، بهتر است بین نوشیدن چای و صرف غذا حدود 2 ساعت فاصله باشد.

درجه حرارت 30 درجه و بالاتر برای نگهداری چای مناسب نیست. زمانی که چای در درجه حرارت کم و دور از اکسیژن و نور قرار بگیرد به آسانی فاسد و کهنه نمی شود. به منظور حفظ خواص چای بهتر است این محصول را در درجه حرارت کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری کنید.

پیشنهاد می کنیم برای هر چای کیسه ای 170 میلی لیتر آب استفاده شود.

به دلیل جلوگیری از فرار رایحه و عطر چای و دمنوش و حفظ حرارت آن بهتر است که چای یا دمنوش در ظرف دردار دم بکشد.

زمانی که چای سبز خالص در درجه حرارت بسیار بالا و به مدت طولانی دم می کشد تلخ می شود. درجه حرارت آب باید بین 75 تا 85 درجه سانتیگراد و مدت زمان دم کشیدن بین 2 تا 3 دقیقه باشد.

بسته به شرایط فیزیکی و سلامتی تان می توانید زیر نظر پزشک خود، محصولات را به همراه کمی عسل طبیعی یا شکلات تلخ میل کنید. تحقیقات نشان داده اند که افزودن عسل به برخی از نوشیدنی های گیاهی سبب افزایش اثر آنتی اکسیدانی آنها می شود. همچنین می توانید با مشورت با متخصص تغذیه، چند نوع محصول را با هم مخلوط کنید تا هم به طعم و مزه ی جدیدی دست یابید و هم از خواص همه ی آنها بهره مند شوید

خیر. محصولات نیوشا مخلوطی از چای ها، گیاهان و ادویه های طبیعی سنتی ایران هستند و در رده ی نوشیدنی های سلامت طبقه بندی می شوند.

چنانچه دارو مصرف می کنید یا در حال شیمی درمانی هستید حتماً پیش از مصرف نوشیدنی های گیاهی با پزشک خود مشورت کنید.

بهتر است زنان باردار و شیرده پیش از مصرف هر نوع چای و دمنوشی با پزشک خود مشورت کنند. کاتالوگ محصولات شرکت حاوی بخشی به نام عوارض جانبی احتمالی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی عوارض جانبی چای یا دمنوش ها به کاتالوگ آنها مراجعه کنید.

آن گونه که تحقیقات نشان داده اند بسیاری از نوشیدنی هایی که بر شاخص های فشار، قند یا کلسترول خون اثر دارند، مقدار زیاد این شاخص ها را به حالت طبیعی بر می گردانند و اثر سوء بر افراد سالم ندارند. به هر روی، بهتر است اگر نوعی نوشیدنی را برای نخستین بار امتحان می کنید، آن را به مقدار کم و با احتیاط مصرف کنید تا در صورت بروز عوارض احتمالی، مشکل جدی برایتان پیش نیاید.

بله. بر اساس پژوهش های انجام شده، جذب کاتچین که یک آنتی اکسیدان مهم و مفید در چای است در حالت ناشتا بیشتر انجام می شود

بله. فلاونوئیدهای چای (مثل کاتچین ها) که برای سلامتی مفیدند در محیط اسیدی فعال ترند. بنابراین افزودن آب لیموترش جذب و پایداری کاتچین ها در بدن را افزایش می دهد

خیر. بر اساس پژوهش های علمی انجام شده، برای دیدن نتیجه ی مصرف نوشیدنی ها به زمان نیاز دارید. این زمان بسته به شرایط فیزیکی و سطح سلامتی هر فرد متفاوت است. به یاد داشته باشید مصرف حاد این نوشیدنی ها برای سلامتی مضر است. نباید آنها را به طور ناگهانی با دوز بالا مصرف کنید بلکه باید به تدریج و در حد متعادل مصرف شوند تا اثر مفیدی بر بدن داشته باشند. به ویژه افراد سالمند باید مصرف این نوشیدنی ها را با دوز کم شروع کنند و به تدریج مقدار آنها را افزایش دهند تا به حد متعادل برسد. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید باید به مصرف چای یا دمنوش ها ادامه دهید تا شاهد بروز اثر مثبت آنها بر سلامتی تان باشید.

هر کیسه، حاوی 2 گرم و هر کیسه ی هرمی حاوی حدود 3 گرم محصول است.

چای ها و دمنوش ها باید در جای خشک و خنک، دور از اجاق گاز، گرما و نور مستقیم نگهداری شوند.

چای باید دور از اکسیژن نگهداری شود تا فرآیند اکسیداسیون در آن انجام نشود. در این فرآیند ویتامین C چای به خصوص چای سبز، سریع تر از کاتچین اکسیده می شود. اکسیده شدن و از بین رفتن ویتامین C و آنتی اکسیدان ها روی رنگ و بوی چای تأثیرگذار است. عامل دیگری که بر تازگی، بو و مزه ی چای اثر می گذارد رطوبت است. به همین دلیل زمانی که چای را در محل مرطوب نگهداری  کنید، طعم آن تغییر می کند. پس باید آن را دور از رطوبت و در جای خشک نگهداری کرد.

پاسخ به این سوال به نوع چای و دمنوش بستگی دارد. چای ها و دمنوش هایی که حاوی تکه های میوه هستند مثل چای سنتی همیشه تازه نمی مانند. برای تازه ماندن چای همیشه بسته بندی محصول را در جای خشک، خنک و دور از نور آفتاب نگهداری کنید. برای اطمینان از اینکه فنجان دمنوش یا چای شما همیشه تازه باشد دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

چای و دمنوش های حاوی میوه: بهترین زمان مصرف تا 6 ماه پس از تاریخ خرید

چای فاقد میوه: بهترین زمان مصرف تا 12 ماه پس از تاریخ خرید

رادیکال های آزاد ترکیباتی متشکل از مولکول اکسیژن با الکترون جفت نشده هستند که آنها را عواملی مثل استرس، افزایش سن، مواجهه با پرتوهای فرابنفش و آلودگی هوا به وجود می آورد. این ترکیبات از نظر شیمیایی بسیار واکنش پذیر و درنتیجه ناپایدارند و سبب بروز التهاب می شوند که دلیل اصلی ابتلا به بسیاری زا بیماری ها است. آنتی اکسیدان ها مواد مغذی و مفیدی در غذاها هستند که باعث خنثی کردن رادیکال های آزاد و ارتقاء سطح سلامتی بدن می شوند.

بیشتر چای ها و دمنوش های شرکت فاقد شکر یا کالری هستند. جدول تغذیه ای هر چای در صفحه ی مواد تشکیل دهنده در دسترس است

عوامل مختلفی مانند درجه حرارت آب و مدت زمان دم کشیدن، محتوای کافئین را تغییر می دهند. اما به طور متوسط در هر 180 میلی لیتر، 40 میلی گرم کافئین وجود دارد.

محصولات این شرکت فاقد ترکیباتی مثل گندم، چاودار و جو دو سر بوده و به همین دلیل فاقد گلوتن است.

چای ها و دمنوش های نیوشا فاقد لبنیات (dairy-free) هستند.

کیسه ی دمنوش های هرمی، از الیاف ذرت ساخته شده که به طور کامل تجدیدپذیر هستند.

کیسه ی چای ها نیز از الیاف ساخته شده اند.

جنسینگ از کشور کانادا و بخش عمده ای از چای سیاهِ استفاده شده در محصولات نیوشا از بهترین باغ های کشورهای هندوستان و سریلانکا وارد می شوند.

سایر دمنوش ها، چای های ترکیبی، ترکیبات، چای سیاه اصیل ایرانی و چای های سبز، محصول داخلی هستند.

بله. با توجه به سیاست مشتری مداری شرکت امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد. بدین منظور، موضوع را با نماینده ی فروشی که محصول را از او خریده اید در میان بگذارید. اگر طی چهار روز نماینده ی فروش نسبت به مرجوع کردن محصولات شما اقدام نکرد، درخواست خود را به واحد خدمات و پشتیبانی ارائه دهید.همچنین می توانید فرم تماس با ما را تکمیل و ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

وارد سایت نیوشانیک شوید و از منوی «ثبت نارضایتی» گزینه ی«ثبت نارضایتی مشتری از شرکت» را انتخاب کنید. بعد از ثبت شکایت خود، یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می گیرد. همکاران ما در اسرع وقت شکایت شما را پیگیری خواهند کرد.

با وارد کردن کد رهگیری در بخش «پیگیری نارضایتی ثبت شده» از منوی «ثبت نارضایتی»، می توانید پاسخ ثبت شده برای شکایت خود را مشاهده کنید.